kajsaforever.blogg.se

A blog about what I usually do in my life...

H A Y Y.

Publicerad 2014-11-14 14:43:03 i Allmänt,

Det var inte speciellt länge sen, typ 3 sekunder sen haha.
 
Men jag tänkte bara berätta att imorgon åker jag till London (Lördag),
och jag kommer inte hem förens sent på tisdag så det kanske inte kommer
bli så mycket uppdatering under helgen♥ så ni vet det.
 
Och det kommer att bli en girl trip, för att jag åker med min syster och mamma.
Jag är så taggad för jag har aldrig varit i London, bara USA dåe.
Det kommer bli kul!
 
Ska snart skriva en packlista vad jag ska ha med mej!
 
Detta var ett ganska kort inlägg men aja:)
 
Love/ Kajsa♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Heej, jag heter Kajsa. Och den här bloggen kommer handla om vad jag brukar jag på dagarna och sånt. Ibland på engelska och ibland på svenska:) Jag hoppas ni kommer tycka om den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela